Donateurs

Muziekvereniging 'Prins Bernhard' verzorgt jaarlijkse vele optredens in Emst en de omgeving. Van de optocht met het Emsterfeest of Koningsdag tot het jaarlijkse winterconcert. Om deze optredens mogelijk te kunnen maken hebben wij de financiële ondersteuning van onze donateurs.

Donateurs

Met behulp van donateurs kan er blijvend geïnvesteerd worden in onder andere de verschillende concerten, aanschaf van muziekinstrumenten, aanschaf van muziekstukken, de opleiding van de jeugd en nieuwe muzikanten, maar ook niet te vergeten de uniformen. Doordat we deze investeringen kunnen blijven doen komt u ons op verschillende plekken door de loop van het jaar tegen.

Wilt u de muziekvereniging een warm hart toedragen of weet u iemand die de vereniging een hart toe wil dragen en wilt u in de toekomst kunnen blijven genieten van de verschillende onderdelen van de muziekvereniging?

Aarzel dan niet, word snel donateur en neem contact op met de secretaris of stuur een mail aan secretaris@prinsbernhardemst.nl.

Donateur worden kan al vanaf € 10,00 per jaar.